Moukarikarnevaalien ilmoittautuminen avattu!
SeuraJulkaistu: 07.05.2021 13.48

Moukarikarnevaalien ilmoittautuminen avattu!

Tervetuloa Moukarikarnevaaleille 1- 4.7.2021

Mahtavaa - karnevaalileiri on toteutumassa! Moukarikarnevaalileirin ilmoittautuminen on nyt avattu. Ilmoittautukaa ajoissa, koska edullisempi hinta on voimassa 31.5 saakka. Maksun suhteen ei ole kiirettä, sillä eräpäivä on vasta 23.6.

Olemme varautuneet siihen, että leiri voidaan toteuttaa nykyisillä koronarajoituksilla ja turvallisesti. Luonnollisesti seuraamme tilannetta jatkuvasti ja toimimme tilanteen vaatimalla tavalla. Ajankohtaiset koronarajoitukset voivat tuoda muutoksia aikatauluihin, ryhmäkokoihin ja harjoitusten järjestämiseen vielä hyvinkin lähellä leiriä. Jos koronan vuoksi leiri joudutaan perumaan vielä viimehetkillä, palautamme jo maksetut leirimaksut. Majoituksen osalta on mahdollista, että emme voi palauttaa summaa kokonaisuudessaan johtuen majoituskumppaniemme varausehdoista.

Lisätietoja; hinnat ja majoitusvaihtoehdot Moukarikarnevaalien kotisivuilta

Ilmoittautuminen tapahtuu Yleisurheilurekisterin kautta tunnuksella KAUSTINEN2021

Tervetuloa Kaustiselle!