Vuoden Kultahippuseura KP-V đź’Ş
Julkaistu: 29.10.2023 00.48

Vuoden Kultahippuseura KP-V đź’Ş

”Kaustisen Pohjan-Veikot on Pohjanmaalla toimiva pieni yleisseura, jonka ampumajaostosta on tullut jo useana vuonna menestyviä kultahippuampujia. Seuran nuoria on siirtynyt kultahipuista Ampumaurheiluliiton tehoryhmiin. Seuralla on ampuja myös trapin nuorten maajoukkueessa ja paramaajoukkueessa. Lisäksi seura on ollut aktiivisesti mukana kehittämässä ja järjestämässä Ampumaurheiluliiton ohjaajakoulutuksia. Kaustisen Pohjan-Veikot on hyvä esimerkki siitä, kuinka asiantunteva ja suunnitelmallinen ohjaus tuottaa laadukasta ampumaurheilutoimintaa niin lapsille, nuorille kuin vanhemmillekin harrastajille. Tätä kautta syntyy myös urheilullisesti hyvää tulosta."

Tästä todistuksena 28.10 ammutut Kokkolan ilma-ase kisat;

Leon Järvelä 8IT-sarjan voitto

Edvin Järvelä 10IT sarjan voitto

Frans Järvelä VT14-sarjan voitto

Joose Puumala M16-sarjan kakkonen

Minka-Maria Puumala, N18-sarjan voitto

Näistä lähtökohdista on hienoa alkaa kouluttamaan uusia hippuampujia. Muista ilmoittautua ampumakouluun !!

Toimisto palvelee etänä 1.5-30.8:
Tavoitettavissa puhelimitse ja viestein
Ma ja Pe 10 - 17